Άτιτλο #3

Γράφει η Βέρα Ι.Φραντζή

0903e6d13e653eacf820c15762e9621d

Όταν σου γράφω ερωτικά γράμματα, τελικά είναι ποιήματα.

Όταν σου γράφω ιστορίες, είσαι ο αναγνώστης μου.

Πάντα σου γράφω για να μη μου λείπεις.

Σου γράφω σελίδες με μολύβι που σπάει συχνά η μύτη του και πρέπει να την ξύσω.

Δεν σου γράφω σε κενές σελίδες με τα μαύρα γράμματα μπροστρά στην οθόνη,

με μάτια σκονισμένα και γουρλωμένα από το απελπισμένο φως του υπολογιστή.

Σου γράφω με τα δικά μου γράμματα, που είναι κάτι καταστροφικοί σεισμοί.

Και θα΄ θελά πολύ να είμαι μόνο εγώ και το χαρτί…

(να σου εξομολογηθώ πως ποτέ δε με αφήνεις μόνη και αυτό μερικές φορές γίνεται ενοχλητικό και για ερωτευμένο)

Και μπορεί τα κεφάλια μας να ακουμπάνε το ένα το άλλο και να ρουφώ την ανάσα σου

και να θες να γράψεις σαν εμένα, αλλά μας χωρίζουν κρανία σκληρά .

Και ποτέ δε γινόμαστε ένωση.

Σου γράφω, επειδή δε μπορούμε να γίνουμε ένα όπως λέμε.

Γι’ αυτό θέλω το παιδί σου.

Να έχει λίγη καρδιά δική μου και λίγη ιδέα από εσένα από τα ρουθούνια και κάτω.

Να είναι ένα αριστούργημα.

Leave a Reply

