Άτιτλο #4

Γράφει η Βέρα Ι.Φραντζή

12e8e2972d97948e0cafdbde630e8591

α.

Αισθάνομαι τίποτα

και κενό.

Είμαι το μισό μιας ολότητας.

Είμαι ομφάλιος λώρος.

Είμαι ερωτευμένη.

Είμαι φυλακισμένη.

Ειμαι πάναγνη.

Είμαι ολόασπρη.

β.

Είμαι πλαστική σακούλα,

θα ζήσω διακόσια χρόνια.

Θα με γεμίσουν νότες, αποφάγια, πανάδες.

Θα είμαι πάντα άδεια και ελαφριά.

Θα δέσουν τις λαβές μου στο λαιμό ενός ηλιοτρόπιου.

Θα πάω βόλτα με το λεωφορείο ανάμεσα σε δυο πόδια γυναικεία.

Θα με ξεσκίσουν γάτες.

Θα γίνω το βασίλειο ενός πεινασμένου γλάρου.

Θα λιώσω.

γ.

Είμαι νύφη χωρίς προίκα.

Θα με ντύσουν, θα με στολίσουν.

Θα ιδρώσω μέσα στην αγκαλιά μιας μητέρας Παναγιάς.

Θα με φωτογραφίσουν με τη λερωμένη μου μήτρα μπροστά από ένα ιερό.

Θα μπω σε μια κουζίνα και θα πλένω.

Θα κάτσω να κοιτάω το φαγητό ωμό.

Δε θα φάω.

δ.

Είμαι ένας θεατής μιας συνομιλίας.

Οι ποιητές γράφουν για μένα.

Η γριά που μιλάει ερωτικά με ένα όμορφο σε μια σκοτεινή σκηνή θεάτρου λέει για μένα.

Η μητέρα μου ψιθυρίζει για μένα.

Ο γυναικολόγος μου δίνει φάρμακα.

Οι διαφημιστές με πείθουν.

Ο καθρέφτης μου με προσβάλλει.

Ο κόσμος κρυφογελάει, όταν αποκοιμιέμαι.

ε.

Είμαι ένα αδιάβαστο βιβλίο.

Έχω ένα σελιδοδείκτη ξεριζωμένο.

Με ξεφυλλίζουν, με ακουμπάνε δυο συνεχόμενα βράδια στο κομοδίνο τους.

Σημειώνουν μια οδό με σπασμένη μύτη ξυλομπογιάς στη δεύτερη σελίδα με τα βιογραφικά του συγγραφέα.

Εχώ κύκλους στίγματα στο εξώφυλλό μου από τον καφέ σου.

Έχω μια απλοϊκή αφιέρωση κάπου γραμμένη κάτω από τον τίτλο μου.

Μόλις την έσκισαν. Τη φύλαξαν σε ένα συρτάρι.

Με δάνεισαν στη βιβλιοθήκη του δήμου.

Με έπιασαν παιδικά χέρια.

Έβγαλαν φωτοτυπίες και βίασαν το κορμό μου.

“Η βιβλιοδεσία είναι ακριβή”.

Έμεινα ξεχαρβαλωμένη.

στ.

Δεν είμαι εγώ.

Οι άλλοι είναι.

Leave a Reply

